Bloggandet tar all min tid!

Mitt bloggberoende verkar ha gått till överdrift, jag gör nämligen ingenting annat än sitter framför datorn när jag kommer hem. Tar massa tid att läsa igenom alla nya inlägg på alla bloggar jag följer, och listan på bloggar fylls bara på för varje dag som går, det finns några guldkord där ute!

I flera dagar har jag tänkt att städa lägenheten, men jag fastnar framför datorn istället. Jag skulle även behöva läsa ett kapitel i C#-boken till distanskursen jag läser, men det har inte heller blivit av. Det har gått så långt att jag längtar tills D ska gå iväg och träna när han väl kommer hem så att jag kan sätta mig framför datorn, trots att han endast kommer hem två kvällar i veckan, då är man verkligen besatt! I söndags kväll kom jag inte i säng förrän 01.30 eftersom jag fastnade framför datorn, som vanligt!

Idag blir det dock inte mycket bloggande. Jag ska blötdamma lägenheten samt se ett avsnitt av Desperate Housewives. Tänkte även försöka lägga mig tidigt eftersom jag tänkt gå ut och gå imorgon innan jobbet. Beach 2008 närmar sig med stormsteg!

Lämna en kommentar

Filed under Jobbigt

Kommentera

