Snygg kylskåpskaraff från Eva Solo!

För några månader sedan skrev jag ett inlägg om en av mina favoritsajter danskdesign.nu där jag visade upp några snygga prylar från märket Eva Solo, bland annat en jätte läcker kylskåpskaraff som har isolerande fodral i flera olika snygga färger. Kylskåpskarafferna finns nu i två helt nya färger inför våren 2008, bright pink och laguna blue. Jag föll direkt för färgen laguna blue, den skulle passa perfekt i mitt kök!

Jag blev därför helt överlycklig när jag såg att man på bloggen Husmusen har chans att vinna karaffen, jag tävlade på direkten, gör det ni med vet ja!

1 kommentar

Filed under Inredning

One response to “Snygg kylskåpskaraff från Eva Solo!

  1. Ja visst är dom fina! Ha-begär utan dess like. 🙂

Kommentera

