Ingen skatteåterbäring…

Nästa månad blir det till att leva knapert, jag ska nämligen betala 6750 kr i restskatt, inte alls kul!

Om jag varit smart hade jag sparat undan lite pengar varje månad för att ha dessa pengar när de nu ska betalas, men jag hade inte en tanke på att jag skulle behöva betala så mycket! Vi betalade ju vår bil kontant vilket krävde försäljning av fonder, men jag insåg ändå inte att jag skulle behöva betala restskatt, jag förtränger lätt sådan tråkig information!

Jag som plannerat att ha en viss summa pengar till USA-resan, men denna månad har jag inte råd att lägga några pengar till USA-resan. Får skylla mig själv att jag är så dum och inte tänker överhuvudtaget!

Lämna en kommentar

Filed under Jobbigt

Kommentera

