Jag jobbar för snabbt!

De senaste veckorna har jag inte alls haft mycket att göra på jobbet. Det blir så när jag sitter och väntar på att andras arbeta ska bli klart innan jag kan börja arbeta, men som tur är har jag fullt upp att göra igen och verkar ha det de närmaste veckorna i alla fall. Har fått en riktigt stor uppgift som kommer ta lång tid, men bara roligt, tiden går så sakta när man inte har nått att göra!

När jag inte hade nått att göra meddelade jag mina kollegor detta på ett veckomöte. Jag fick därför mail från en kollega som undrade om jag kunde hjälpa dem med några saker. Detta mail skickades också till vår projektledare. Hon sa blankt nej. Hon sa att anledningen till att jag inte varit fullbelagd den senaste tiden var att jag arbetat effektivare än beräknat. Det kändes bra att höra, jag jobbar alltså för snabbt!

2 kommentarer

Filed under Jobb

2 responses to “Jag jobbar för snabbt!

  1. API

    Hej
    Du får inte jobba för fort! Eller inte på outokompo iallafall 😉

  2. Nej, jag får sluta jobba så fort, blir ju tråkigt när man blir klar snabbt och inte har nått att göra!

    Fullt upp på Gaia eller?

Kommentera

