Kurs – dag 3

Äntligen har jag kommit hem från kursen! Ska strax iväg på kvartalsaktivitet med jobbet men jag hann hem en stund i mellan, så då passar jag på att blogga lite 🙂

Jag är inte helt nöjd med kursen, det var ingen av mina kollegor heller. Vissa delar var bra, men många delar kändes helt meningslösa. Läraren hade också svårt att fokusera på ämnet och pratade om massa annat som inte alls hade med kursen att göra…

Kursen började 07.30 i morse och höll på till 13.30, sedan hoppade vi i bilen och åkte hemåt, så himla skönt att vara hemma i sin egen lägenhet och få sova i sin egen säng igen. Andra natten var inte alls Hästen sängen så skön som första natten, vaknade faktiskt före klockan ringde av ryggvärk…

I dag hade jag på mig svarta tights från JC, vitt linne från MQ, tunika och lila stickad tröja från Sisters samt de svarta mc-bootsen från Vagabond. Bootsen är riktigt tighta över vristerna, vilket inte gör så mycket när man har på sig dem en dag, men att ha på sig dem i tre dagar på raken är inget jag rekommenderar, det värkte i princip hela tiden på sluten, och det kändes som rena himmelriket när jag väl fick ta dem av mig!

Lämna en kommentar

Filed under Jobb, Plugg

Kommentera

