Det går hett till på kursen…

Vi hade några heta diskussioner på kursen både igår och idag, sånt gillar jag! Det finns inget bättre än heta diskussioner där folk är oense! Man lär sig väldigt mycket av att höra någon argumentera för eller emot något de verkligen tror på. Tyvärr så blir det jobbigt när ingen av de som argumenterar ger sig eller släpper det som diskuterats utan ältar saken om och om igen. Jag står alltid för det jag tycker och vägrar att ge mig, men sedan går jag vidare utan att älta saken, det tycker jag är en bra egenskap! En lite sämre egenskap är att jag ofta inte ger mig trots att någon överbevisar mig, men när jag väl insett att jag har fel, vilket kan ta lite tid, så berömmer jag den andra personen, vilket gör att min sämre sida inte är så dåligt trots allt 🙂

 

Lämna en kommentar

Filed under Jobb, Plugg

Kommentera

