Bästa stället att borsta tänderna på…

… är helt klar duschen! Jag har gjort det till en vana att alltid ta med mig tandborsten in i duschen. Först borstar jag tänderna och sedan tvättar jag mig. Så himla skönt att få stå under varmt vatten när man borstar tänderna.

Jag hatar nämligen att borsta tänderna eftersom det alltid tar så lång tid för mig att borsta tänderna. Jag håller nog på i minst 5 minuter, är helt slut i armen efteråt… Att då stå i duschen och njuta av att få varmt vatten på sig gör att tandborstningen inte känns lika jobbet, helt klart att rekommendera!

Efter att ha skrivit detta inlägg inser jag att du troligtvis tror att jag gör nått helt annat med tandborsten än borstar tänderna med den, men så är det verkligen inte. Fy på er som ens tänkte tanken!

1 kommentar

Filed under Härligt

One response to “Bästa stället att borsta tänderna på…

  1. Erik

    känns som du lämna walk over nu…

Kommentera

