Ännu en lugn kväll på hotellet!

Även i dag blev det en lugn kväll på hotellet, vilket är riktigt skönt! Det var länge sedan jag tyckte det var kul att vara ute och ränna! Idag åt jag och mina kollegor tacobuffé på hotellets restaurang, vilket var riktigt gott. Sedan satt vi kvar en stund och pratade lite och därefter gick samtliga upp till sina hotellrum. Kvällen har jag sedan spenderat framför datorn, läst alla bloggar jag följder samt bloggat lite själv så klart! Har även pratat en stund med mamma samt med D. Nu ska jag hoppa in i duschen samt borsta tänderna, därefter ska jag krypa ned och läsa dagens Aftonbladet. God natt!

Lämna en kommentar

Filed under Jobb, mat, Plugg

Kommentera

