Framme på hotellet

Nu är jag äntligen framme på hotellet efter en väldigt jobbig dag på kurs. Fattar inte hur man kan bli så trött bara av att sitta på en stol och lyssna! Det är ju inte så att kursen är ointressant, utan mer att man sitter still och bara lyssnar och inte rör på sig. Mina ögon höll på att falla ihop flera gånger! Blev dock bättre på slutet när vi körde en övning, så fort man blir mer aktiv blir man också mindre trött.

Nu ska vi snart träffas i lobbyn och gå ut och äta någonstans tillsammans. Hotellet var väl inte världens lyxigaste direkt, men det finns trådlöst internet, dusch och säng, så det duger bra åt mig! Vi hörs senare!

1 kommentar

Filed under Jobb

One response to “Framme på hotellet

  1. Hej Emelia

    Vilken tur att du inte var trött för att kursen var ointressant iom att jag nu har läst ditt inlägg he he
    Fin avslutning på dagen med god middag, vilken jag dock måste ta igen imorgonkväll efter nästa utbildningsdag med ett styrkepass..
    Kursansvarig

Kommentera

