Invited to Labero

Imorgon har det blivit dags att gå showen Invited to Labero. Äntligen ska jag få se Joe Labero trolla! Det ska bli jätte kul!

Showen är på Valsverket här i Degerfors och börjar klockan 19.30. Det är jag, D samt två kompisar som ska gå tillsammans. Före tänkte vi käka en bit mat tillsammans på kinesrestaurangen, det blir trevligt. Vi ska sitta på andra raden vilket kommer innebära att vi kommer se riktigt bra, jag ser verkligen fram emot föreställningen. Har i många år velat se Joe Labero och jag har alltid gillat och fascinerats av trolleri.

joe-labero-bild.jpg

Update: Showen var hur bra som helst! Labero är en riktig entertainer! Det var inte mycket jag förstod, men det gör ju showen bara ännu bättre, har i flera dagar funderat över hur han gjorde vissa saker, vissa saker känns för otroliga för att kunna utföra! Helt klart sevärt!

Lämna en kommentar

Filed under Händelser, Roligt

Kommentera

