Kaniner är äckliga djur…

Idag vet jag inte riktigt vad vi diskuterade på jobbet men helt plötsligt kläcker i alla fall jag kommentaren: Kaniner är världens äckligaste djur. Varför var det någon som frågade. Jag svarade: De har ju sex med varann!

Då började alla gapskratta, så även jag. Det är ju självklart att de har sex med varandra, vilka skulle de annars ha sex med liksom… Det jag menade var att de har sex med vilken annan kanin som helst, syskon, barn, föräldrar, you name it! Snacka om inavel!

Det är ju inte första gången jag säger nått galet direkt 🙂

kaniner-har-sex.jpg
2 kommentarer

Filed under Emelia citat, Jobb

2 responses to “Kaniner är äckliga djur…

  1. Elin

    Fan kaniner är fan inte äckliga djur dem är faktiskt söta fattar inte detta som jag skriver så FUCK OFF FÖR DU ÄR SÅ JÄVLA FUL FATTAAAAAAAAAR DUUUUUUU NUUUUUU ELLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEERRRR????

    jävla tandställningsfjant

  2. Ava

    Kaniner är inga äckliga djur punkt slut!!
    det är bara du som inte fattar nått om djur!!!!???
    det är inte bara kaniner som gör så,många andra djur!!
    Och kaniner är fan inte äckliga.
    puckad du är asså, när man läser allt du skrivit så ser man ju direkt att du inte är en djurvän mot kaniner.
    Jag har mycke efarenhet av kaniner,så du ska inte säga att jag har fel!

Kommentera

