Klar med present till pojkvännen!

Äntligen har jag hittat en bra present till D, vad det blev får ni reda på så fort jag gett det till D.

 Jag kan dock meddela att det blev en ”upplevelsepresent”, som innebär att vi ska göra någonting tillsammans.

Det värsta med upplevelsepresenter för två är att det blir mycket dyrare än att bara ge bort det till bara en person, priset ju dubbelt så mycket! Det bästa är att jag även får del av presenten och då kan se till att vi gör någonting tillsammans som även jag tycker är kul och har nytta av!

present-upplevelse-for-tva.jpg

2 kommentarer

Filed under Presenter

2 responses to “Klar med present till pojkvännen!

  1. Kul med upplevelsepresenter! Tycker själv det är mycket roligare än prylar.

    På Boxexperience såg jag att de hade billigare upplevesler för 2, så man fick lite av en paketpris.

    Vad köpte du?

Kommentera

