Snabbvisit i Linköping

Jag och D hade plannerat att åka till Örebro igår för att shoppa födelsedagspresent till hans mamma som fyller år om 1,5 vecka. Men tidigt på morgonen ringde mamma och frågade om vi istället ville hänga med henne och pappa till Linköping för att hälsa på syrran. Hon hade ingen aning om att vi skulle komma, så det blev en glad överraskning för henne! Vi kom dit vid lunchtid och åkte direkt till hennes lägenhet och hämtade upp henne, därefter åkte vi vidare till Ikano-huset för lite lunch och shopping. Vi käkade jätte god lunch på Chili – Wok & Coffee och sedan gick vi i lite affärer. Jag provade lite kläder på MQ, hittade några snygga saker och provade några plagg, men det blev ingen shopping, jag var inte riktigt på shopping humör. Provade en jätte snygg kläning i härliga färger på MQ men jag vet inte riktigt när jag skulle använda den, så det blev inget köp av den heller… Det ska ju vara långklänningar till våren/sommaren, men det kändes inte riktigt som min stil. Därefter gick vi en sväng på Ikea, där en mörkläggningsgardin till sovrummet inhandlades, två pallar för endast 9 kr/st samt lite annat smått och gott. Filten jag tänkt att köpa var slut, många som tyckte den var snygg tydligen… Innan vi drog vidare shoppade även D några födelsedagspresenter till sin mamma… Vi åkte sedan till Gamla Linköping för ett besök i Cloetta butiken där lite godis inhandlades. Sedan åkte vi till syrrans lilla studentlägenhet och umgicks en stund innan det var dags att åka hem igen, det var en riktigt trevlig snabbvisit!

snabbvisit-i-linkoping.jpg
snygg-klanning.jpg
ny-morklaggningsgardin.jpg
nya-pallar.jpg
Lämna en kommentar

Filed under Inredning, Roligt, Shopping

Kommentera

