Inte alls peppad att träna!

Efter semestern har jag inte alls kännt mig peppad att börja träna igen. Det var så skönt att bara kunna ta på sig träningskläder och ta med sig stavarna och gå ut och gå under semestern, vilket tid som helst under dagen, så himla härligt. Att nu behöva anpassa sig efter bestämda tider känner jag inte alls för, inte heller att vara inomhus och gå på pass.

Orkade inte träna någonting alls onsdag och torsdag, utan jag gick till jobbet, jobbade och gick hem och slappade, vilket var riktigt skönt för en gångs skull! Men i morse kände jag att det var dags att ta tag i mitt liv igen, så då stod spinning på schemat. I helgen blir det stavgång varje dag och sedan kör jag igång med träningen på allvar igen på måndag.

  • Måndag: 30 löpband + 30 Core
  • Tisdag: Spinning 45 min
  • Onsdag: Bodypump 1 h
  • Torsdag: Ledig
  • Fredag: Spinning 45 min
  • Lördag: Stavgång 1 h
  • Söndag: Stavgång 1 h

Kan dock påpeka att jag inte helt legat på latsidan de dagar jag struntade i att träna, jag och mamma går alltid ut och går en promenad på kvällen i ca. 25 min. Men det är i långsamt tempo och gills knappt 🙂

alska-stavgang.jpg
Lämna en kommentar

Filed under Träning

Kommentera

