För ung för Systembolaget?!

Idag när jag var inne på Systembolaget fick jag visa leg, fortfarande! Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Är det så illa att jag ser ut att vara under 20 år fast jag fyller 26 år i år!? Är man i min ålder vill man ju inte se ut som 20 år direkt! Däremot när man är över 30, då kanske man blir jätte nöjd om man får visa leg!? Det var en kille bakom mig i kassan som frågade kassörskan om hon inte kunde be att få se leg på honom också, han var väl kanske 35 år…

for-ung-for-systembolaget.jpg
Lämna en kommentar

Filed under Allmänt

Kommentera

