För ljust för att sova!

Visst gillar jag sol, det gör jag verkligen! Men inte när den skiner rakt på mitt sovrummsfönster klockan 06.00 på morgonen!

Jag har vita persienner i sovrummsfönstret och det är i princip lika med noll! Jag måste skaffa mig en mörkläggande rullgardin snarast, är trött på att vakna tidigt varenda morgon av att det är för ljust. Hur ska det inte bli till sommaren annars!?

morklaggande-rullgardin.jpg

Billiga mörkläggande rullgardiner finns bland annat på Ikea, den på bilden ovan heter TUPPLUR och kostar från 149 kr, priset varierar beroende på storlek!

1 kommentar

Filed under Jobbigt, Störande, Vill ha

One response to “För ljust för att sova!

  1. Pingback: Snabbvisit i Linköping « Emelias värld

Kommentera

