Shopping på min lediga dag

Jag hade inte tänkt handla något speciellt när jag drog till Karlskoga tidigare idag, men det slutade som vanligt med att jag inte kom hem tomhänt!

Det är ju inte långt kvar tills D fyller år, så jag shoppade en present till honom. Har sedan tidigare köpt ett regnställ åt honom, han var själv med och valde samt provade, men jag vill ju självklart köpa något mer som han inte vet vad det är. Ska handla ytterligare någon present, men jag har ingen aning om vad, tips mottages gärna!

Handlade också en ny magnet till min kruka från Cult Design, nu är ju påsken över, så nu har jag bytt ut kycklingen mot ett blad istället.

Jag har i flera tidningar sett jätte snygga kakfat i tre våningar som jag kikat efter i flera affärer. Jag har tidigare hittat ett jätte snyggt tre-våningsfat i glas på Pallmans Produkter från JellyBean i turkost som är ”to die for”. Det kostar dock 895 kr vilket jag tycker är lite väl saftigt för ett kakfat som man bara använder ibland, men får jag någon gång pengar över, ska jag definitivt lägga pengarna på det fatet! Nu hittade jag istället ett billigare alternativ i plast från Koziol. Detta fanns dock endast i rött, vilket inte alls stämmer överens med färgerna i mitt kök, så jag gick vidare. På Duka fanns också kakfatet från Koziol, även här endast i rött. Nu började jag bli riktigt sur, för jag vill verkligen ha ett kakfat. På Ny Design hittade jag äntligen mitt kakfat, i turkost från Koziol, jag slog till direkt. Jag bad att få det inslaget eftersom jag älskar paket!

shopping-karlskoga-080325.jpg

1 kommentar

Filed under Inredning, Shopping

One response to “Shopping på min lediga dag

  1. Pingback: Koziol - Läckra produkter i plast! « Emelias värld

Kommentera

