JellyBean – läckra glasprodukter!

Min favoritfärg är helt klart turkos, det är en så härlig färg, men blir glad bara av att se färgen! JellyBean har riktigt snygga produkter i glas i bland annat färgen turkos. Kakfatet i mina drömmar kommer från JellyBean och är i färgen turkos, det skulle passa utmärkt i mitt kök, som är inrett i turkosa detaljer. Tyvärr är det lite för dyrt för en sak man bara använder ibland… JellyBean har dock massa andra produkter i glas som man kan använda mer regelbundet, som t ex brickor, skålar, tallrikar etc. Samtliga produkter finns i alla möjliga härliga färger, nått för alla rum helt enkelt! Samtliga produkter på sajten kan även handlas direkt på sajten, vilket är riktigt bra! För att inte få ett akut shoppingbehov råder jag er dock att inte besöka sajten, jag vill nämligen handla hur mycket som helst efter mitt besök!

jellybean.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Inredning, Vill ha

Kommentera

