Uppspelt över inköp av vitrinskåp

Jag ringde Soffgruppen i Norrköping i dag för att försäkra mig om att vitrinskåpet jag beställt kommit in i butiken, och det hade det gjort! Därefter blev jag helt uppspelt. Jag har så himla länge velat ha ett vitrinskåp men inte hittat något jag verkligen vill ha förrän nu. Att D också tyckte det var det snyggaste vitrinskåpet vi tittat på var ju också en fördel. Så snart står det ett riktigt snyggt vitrinskåp i vardagsrummet. Det ska bli så himla kul att ställa massa fina glas i det. Det värsta är väl att jag antagligen kommer märka att vi har för få fina glas… Då blir det ännu mer utgifter eftersom nya snygg glas måste inhandlas, jag tänker ju inte ställa vilka glas som helst i vitrinskåpet, där ska bara stå glas med klass!

Att shoppa inredning till lägenheten är faktiskt mycket bättre än att shoppa kläder till mig själv, shoppar inte alls lika mycket kläder längre, det blir mest inredning till lägenheten. Kan kanske bero på att det inte finns några klädaffärer här i Degerfors att handla kläder i på lunchen eller efter jobbet, som det fanns i Norrköping… Har i vilket fall som helst inte mer pengar över varje månad för det, utan nästan mindre, tyvärr är ju inredning betydligt dyrare än kläder!

cacao_vitrin_2-d.jpg

1 kommentar

Filed under Inredning, Roligt

One response to “Uppspelt över inköp av vitrinskåp

  1. Åsa

    Ja vitrin skåp är såååå svårt men jag gillade verkligen det du har köpt. Kan du tips om vad det heter kanske?
    Mvh Åsa

Kommentera

