Snart dags för Norrköpingsbesök!

Snart är det onsdag och dags för ett Norrköpingsbesök, det ser jag verkligen fram emot! Det ska bli så kul att träffa alla, det var ju faktiskt över 3 månader sedan jag träffade mina gamla arbetskamrater som jag jobbade nästan 2 år tillsammans med. Rogge ringde mig förut och checkade läget inför onsdagen, det blir nog Durkslaget på kvällen! Man ska inte ändra på ett vinnande koncept! Alex som jobbar på Durkslaget skrev faktiskt en kommentar på bloggen för några dagar sedan där han sa att han blev glad av att läsa min blogg samt att han hoppas jag kommer och hälsar på snart, så det ska bli kul att även träffa honom. Hoppas de har några nya goda efterrätter på menyn!

Imorgon innan innebandyn ska jag baka dumlekakor, som jag ska bjuda på till eftermiddagsfikat. Bjöd på dumlekakor när jag fyllde år i höstas, och det blev verkligen en succe! Det ska bli så kul att sitta där tillsammans med alla på fikat, precis som jag gjort i nästan 2 år. Att höra de gamla vanliga kommentererna, de dåliga skämten, citaten från serier och alla andra egenheter mina gamla arbetskamrater har för sig! Saker man störde sig på då, har jag ju saknat sedan jag lämnade dem och ser nu nästan fram emot, konstigt men sant! Jag hoppas också på många kramar från min kramkompis!

Ska ta och ringa Ida imorgon också och bestämma tid och plats för lunch, det får jag inte glömma! Blir dock en sen lunch eftersom jag ska klippa mig och slinga håret på morgonen. Sedan bär det av raka vägen mot Norrköping! I can’t wait!

jobbet-sommarmys.jpg

1 kommentar

Filed under Roligt

One response to “Snart dags för Norrköpingsbesök!

  1. ida

    Vad mysigt att träffas imorgon!
    Ring mig!
    /ida

Kommentera

