Påskstämning!

Redan idag när jag kom hem från jobbet hade minipåskliljorna som jag köpte i fredags slagit ut, så istället för att oroa mig över att de inte ska slå ut till påsk, får jag oroa mig över att de kanske blommar över innan påsken är över, alltid är det nått man ska oroa sig över!

När jag vaknade imorse snöade det ute, jag som trodde att våren äntligen var här… men tydligen inte! Det kommer alltid ett bakslag så här på vårkanten, nu känner jag mig lurad på våren. Hade hoppats på härligt vårväder till påsk, men nu ser det istället ut att bli vinterväder. Så depprimerande!

Men som tur är, är det verkligen påskstämning i min lägenhet, vilket gör mig på vårigt humör!

paskstamning.jpg
 

Lämna en kommentar

Filed under Härligt, Inredning

Kommentera

