Hatar söndagar!

Sedan jag började plugga hatar jag söndagar, för söndagar är lika med pluggdag!

Sov ändå till 12 idag, nytt rekord! Vaknade dock flera gånger på förmiddagen men tittade på klockan och sedan somnade jag om igen. Kände verkligen att jag behövde få sova ut. Vid 12 tyckte jag dock att det var dags att gå upp. Väckte D och sedan lagade vi lunch gick ut på en lång promenad innan det var dags att sätta igång med pluggandet. Äntligen är jag klar med inlämningsuppgiften, klockan 23 på kvällen, då var den dagen slut! Har inte gjort någonting kul alls på hela dagen, sorgligt!

Nej, nu ska jag borsta tänderna och packa träningsväskan inför morgondagen, därefter ska jag krypa ned och läsa Aftonbladet, måste få göra nått kul innan jag går och lägger mig 🙂

Den kommande veckan jobbar jag bara 2 dagar sedan är jag ledig, det ska bli oerhört skönt, can’t wait!

Lämna en kommentar

Filed under Jobbigt, Plugg

Kommentera

