Regn = stövlar!

Sedan jag skaffade mina snygga stövlar blir jag nästan glad när det regnar, för då får jag ju ta på mig mina stövlar. Så att de regnat de senaste veckorna, gör mig inte ett dugg! Bara att ta på mig stövlarna gör mig glad, de har så härliga våriga färger, jag ler bara jag ser stövlarna stå där i hallen, så att få ha på mig dem gör mig lycklig!

Så ni som hatar regn, skaffa er ett par snygga stövlar, så kommer ni älska regn 🙂

jagiregnjackaochstovlar.jpg

stovlar-som-passar.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Kläder, Mode/Kläder

Kommentera

