En lördag i innebandyns tecken

Det blir fullt ös på lördag. Måste gå upp tidigt för att hinna med allt! Ska börja dagen med en timmes romenad, därefter ska jag och D åka en sväng till Karlskoga. D ska hjälpa sin mamma köpa lister till rummet med det
nylagda golvet som D la förra helgen. Därefter blir det lite shopping på stan. Jag ska besöka Pallmans Produkter för lite inköp av påskpynt till köket, hoppas de har sakerna från Cult Design som jag vill ha!

Efter stan bär det av hemmåt för att slänga i oss lite mat innan det är dags att hoppa på bussen till Grums. D’s innebandylag ska nämligen spela match borta mot Grums, kval till division 3. För att få lite publikstöd har
laget hyrt en buss så att även anhöriga kan hänga med och titta och heja. Både jag och D’s mamma ska hänga med, det kommer blir riktigt spännande! Är ju inte så jätte intresserad av innebandy annars, men när det är kval med viktiga matcher, blir det bättre och hårdare spel och därmed också mer spänning.

innebandy.gif

Jag tänkte ta med mig min bärbara dator på bussen och prova D’s mobila bredband från 3. Därför kommer en recension om bredbandet imorgon, är det verkligen så bra som 3 säger att det är?! Går det att surfa utan att behöva vänta 5 minuter på att sajterna man vill besöka har laddats? Hur snabbt går det egentligen? Vi får se imorgon!

dongel_svart_rosa_medium.png

Lämna en kommentar

Filed under Sport, Tekniska prylar

Kommentera

