Lite av en kändis i Degerfors…

Jag har tydligen blivit lite av en kändis här i Degerfors sedan min insändare blivit publicerad i de två dagstidningarna, både mamma och pappa har fått höra kommentarer om insändaren från andra.

insandare-satsa-stationspen.jpg

Idag publicerades ett svar på min insändare i en av dagstidningarna, skrivet av en av politikerna som ligger bakom beslutet om att flytta tågstationen. Svaret tyckte jag inte alls var bra, jag blev bara ännu mer förbannad och blev genast tvungen att skriva en ny insändare för att replikera på det han skrivit. Jag vet inte vad som tagit åt mig, sen när började jag bry mig?

insandare-skattebetalarna-t.jpg

1 kommentar

Filed under Allmänt

One response to “Lite av en kändis i Degerfors…

  1. Pingback: Mer insändare « Emelias värld

Kommentera

