Söndag = träning med familjen!

Sedan några veckor tillbaka har jag, D, syrran samt brorsan som tradition att åka till träningslokalen på jobbet och träna på söndagsförmiddagen, en riktigt trevlig tradition!

Jag och syrran brukar gå/springa lite på löpbanden och syrran brukar även styrketräna lite. D och brorsan spelar samtidigt badminton. Sedan brukar vi bytas av efter en stund.

Jätte bra att man får ta med sig familjemedlemmar till jobbets träningslokal, dock endast på helgerna eftersom det på vardagarna ändå är så mycket folk där och tränar.

Ställde klockan på 09.30 för att hinna käka lite frukost innan samt kolla igenom lite bloggar. Vid 11 är det dags för träning, hoppas jag slipper blodsockerfall på löpbandet idag nu när jag precis ätit!

Bra att vi ska träna inomhus idag, vädret utomhus är riktigt grått och regnigt, men det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder! Oavsett väder går jag ut och går om jag bestämt mig för att göra det, det är bara att sätta på sig regnstället och gå ut!

Lämna en kommentar

Filed under Träning

Kommentera

