Världens bästa pojkvän!

Idag när D kom hem hade han ett paket i famnen, ett paket till mig! Snacka om att jag blev lycklig!

Det såg ut som att det var en inslagen skokartong, men jag tyckte att den var för lätt för att innehålla skor, så därför kunde jag inte ens gissa vad som var i paketet, utan jag slet upp det istället. Det visade sig vara en skokartong, med EN sko i. Jag fattade ingenting. D sa att de måste glömt att lägga i den andra skon, men jag tyckte det såg ut som att han ljög… Jag frågade om han skojade med mig, men han sa att han inte gjorde det. Jag känner honom ganska väl vid det här laget, och tyckte fortfarande att han såg lite lurig ut, så jag letade runt lite och hittade den andra skon i hans datorväska, jag visste väl att han ljög. Han ville bara inte att jag skulle förstå vad som var i paketet, typiskt D!

Skorna i paketet var Nike skorna som jag jätte gärna velat ha, men inte haft råd att köpa med alla utgifter på bilen såsom service för över 4000, nya sommardäck som kommer gå på ungefär 8000 samt betalning av försäkringen som sker per halvår, snacka om att det är dyrt att ha bil! Vi ska även handla vitrinskåp denna månad för ca. 5000 kr, så det är ju inte direkt så att man badar i pengar… Att D stressar från jobbet in till stan för att handla skorna jag jätte gärna vill ha innan han hoppar på tåget från Stockholm till Degerfors betyder verkligen att han är världens bästa pojkvän! Han ville muntra upp mig lite sa han, mitt i mitt PMS-helvete, han lyckades verkligen 🙂

nike-blazer-mid-plus.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Mode/Kläder, Presenter

Kommentera

