Årets första glass blev en Lakritspuck!

Årets första glass blev en Lakritspuck. Efter jobbet gick jag till Statoil för att köpa tidningen och det kändes så himla härligt vårigt ute, vindstilla, ljust och ganska varmt, att jag bestämde mig för att köpa en glass. Jag bestämde mig för att testa GB’s nyhet Lakritspuck som i år gjort comeback, den lanserades redan 1982, samma år som jag föddes. Glassen var riktigt god, tror faktiskt inte jag ätit den tidigare, var inte så förtjust i lakrits förr. Glassen smakade verkligen lakrits, så gillar du lakrits kommer det nog bli din favoritglass!

 varens-forsta-glass.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Gott, Härligt

Kommentera

