En riktig bitch när jag har PMS!

Jag hatar verkligen att ha PMS, men det jag hatar ännu mer är hur det påverkar mig:

  • Jag är bitchig mot allt och alla.
  • Jag kan börja gråta för ingenting.
  • Jag tycker oerhört synd om mig själv hela tiden.
  • Jag är konstant arg, men vet inte vad jag är arg på!
  • Jag får för mig att göra konstiga saker, som t ex att skriva en insändare….
  • Jag känner mig fetare än vanligt eftersom min mage är svullen och ser ut som en jävla ballong!
  • Jag får finnar i hela ansiktet, vilket verkligen inte förbättrar mitt redan dåliga humör.
  • Jag är sur och grining och vad än någon annan säger eller gör så är det bara fel.

pms_copy.jpg

pms.jpg

3 kommentarer

Filed under Jobbiga människor, Störande

3 responses to “En riktig bitch när jag har PMS!

  1. Haha, du är då i alla fall inte ensam 🙂

  2. Hejsan
    Du får lyssna på Andra Generationen så kommer du dansa sjunga och va glad när du har PMS.

    Ha det gött
    Stevan

  3. Pingback: Jag med i Sofis mode! « Emelia.nu

Kommentera

