Lite nya prylar från Cult Design

I morse när jag läste tidningen blev jag riktigt glad, Presentboden här i Degerfors, som säljer Cult Design hade 25 % rabatt på hela sortimentet. Jag hade tänkt åka in till Karlskoga imorgon för att handla en Cult Design kruka som kostar 200 kr, men den fanns här i degerfors med 25 % rabatt, så jag slog till på den när jag åkte hem från jobbet. Blev jätte snyggt i köksfönstret! Inhandlade också två nya manchetter, en svart och en svart/vit med blommor. Både krukan och manchetterna passar perfekt tillsammans med duken samt övrig köksinredning!

svartvita-manchetter-fran-c.jpg

svartvit-kruka-cult-design.jpg

narbild-svartvit-kruka-cult.jpg

Var även ute efter en inflyttningspresent till en kompis som precis flyttat in i sin nya lägenhet, men bara därför hittade jag ingenting, så himla typiskt!

1 kommentar

Filed under Inredning

One response to “Lite nya prylar från Cult Design

  1. Pingback: Några fler nya inköp! « Emelias värld

Kommentera

