Kanske äntligen kan ha råd med dröm mjukisoverallen från Juice Couture!

Jag har i flera år drömt om att ha en mjukisoverall från Juice Couture.  Tyvärr har inte denna dröm kunnat gå i uppfyllelse eftersom jag inte är villig att betala över 2000 kr för en mjukisoverall, det är helt enkelt inte värt det, trots alla hyllningar overallen fått. Men under USA-resan kanske min dröm går i uppfyllelse, har nämligen kollat upp vad en mjukisoverall från Juice Couture kostar där, och de kostar lite över 1000-lappen, kommer lätt slå till om jag hittar en som passar! Into nog med att flyg och hotell kostar massa pengar, jag får bara mer och mer saker på listan över saker att köpa under resan, mitt shoppingberoende får helt enkelt ligga på is fram till resan.

juice-couture.jpg

1 kommentar

Filed under Kläder, Mode/Kläder, Vill ha

One response to “Kanske äntligen kan ha råd med dröm mjukisoverallen från Juice Couture!

  1. Rikard

    Har du tänkt på att du är helt jävla dum i huvudet?

Kommentera

