Jag älskar skvaller!

Jag älskar verkligen kändisskvaller, varje dag går jag in flera gånger på Aftonbladet,  People, Posh24 samt massa andra sajter bara för att läsa vad som är nytt i kändisvärlden. Säkert är inte ens hälften av det som skrivs sant, men kul är det! Älskar även att kolla på kändisbilderna, utifrån dem kan man i alla fall bilda sig en egen uppfattning om vad som skrivs i texten. Är t ex Britney Spears gravid med paparazzi-fotografen Adnan Ghalib, utifrån bilderna så kan man ju faktiskt tro det, fast efter att ha fött 2 barn är det väl inte så konstigt om man har en liten putmage, det har ju t om jag som inte ens fått barn! Jag hoppas verkligen inte hon är med barn, enligt tidningarna vill ju Adnan göra henne gravid för att få sin framtid säkrad. Jätte konstigt att Britney väljer att bli tillsammans med en paparazzi-fotograf som förföljt henne i flera år…

 britney-gravid.jpg

Är Paris Hilton och Benji Madden ett par, eller är det bara en bluff?

 paris-hilton-benji.jpg

Ska Katie Holmes och Tom Cruise få sitt andra barn tillsammans?

 ok-feb-25th-cover____.jpg

Den som lever får se, vem vet, det kanske man får reda på imorgon i skvallerpressen!

Att många kändisföräldrar visar upp sina barn i skvallerpressen kan jag dock inte förstå, inte alls snällt mot barnen som inte själva kan bestämma, dock tycker jag självklart det är roligt att se bilderna:)

03_10_2008.jpg

christina_aguilera_cover3.jpg
 

Lämna en kommentar

Filed under Skvaller

Kommentera

