Vitrinskåp beställt!

Jag blev så förälskad i vitrinskåpet vi hittade på Folkhemmet i Vällingby Centrum igår att jag kände att jag måste ha det! Eftersom jag visste att Soffgruppen i Norrköping är återförsäljare åt Torkelsons som tillverkar vitrinskåpet bestämde jag mig för att ringa dem. De brukar nämligen ha bra priser på sakerna där. Tv-bänken vi har köpte jag där och den fanns också på Folkhemmet fast till flera hundra kroner dyrare än på Soffgruppen. Jag ska åka och hälsa på mitt gamla jobb samt käka på Durkslaget med Rogge den 19:e mars eftersom jag har semester då och tänkte att det skulle passa perfekt att även inhandla vitrinskåpet då.

Det visade sig att vitrinskåpet fanns att beställa hem på Soffgruppen till 200 kr billigare än på Folkhemmet. Efter lite tjat på D som är mer ekonomisk än jag, gick han med på att vi beställde vitrinskåpet från Soffgruppen. Jippi! Nu kommer vi inte bara ha världens snyggaste tv-bänk, vi kommer också ha världens snyggaste vitrinskåp!

cacao_vitrin_2-d.jpg

1 kommentar

Filed under Inredning, Shopping

One response to “Vitrinskåp beställt!

  1. Pingback: Uppspelt över inköp av vitrinskåp « Emelias värld

Kommentera

