Bra sagt om Carola!

Alexander Bard är ofta inte den som säger nått vettigt, inte förrän nu. Han har nämligen uttalat sig om Carola i Aftonbladet och sagt följande: Man får gärna botoxa ansiktet i min värld. Men man kan inte säga att man ska botoxa ansiktet ena sekunden och säga att Jesus älskar dig som du är i nästa. Riktigt bra sagt! Jag håller helt med honom, har aldrig gillat Carola, gör hela tiden massa kostiga uttalanden där hon talar emot sig själv. Hör jag henne prata på tv stänger jag av direkt, det är bara massa svammel utan någon mening. Hon kan sjunga men särskilt bright är hon verkligen inte! Dessutom tycker jag mest hon skriker, inte sjunger, nu för tiden…

20080216220721.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt

Kommentera

