Kommentar från kändis!

Idag när jag som vanligt kollade min mail från jobbet såg jag att jag fått en kommentar till inlägget Låten Kebabpizza Slivovitza blir bättre och bättre desto mer man lyssnar på den! Kommentaren var inte från vem som helst, utan från en av killarna i bandet Andra Generationen som var med och sjöng låten i Melodifestivalen i lördags, han med den röda slipsen! Det var lite roligt!

Hej!
Råkade klicka mig in i din blogg…
Roligt att läsa dina positiva ord om oss. Det värmer i hjärtat…
Hälsa dina arbetskamrater och tala om för dom att om dom inte har fått nog av oss kan dom kolla in den nya plattan som kommer imorgon :). 
Den heter Andra Generationen – Extra Allt

Ha de gott.
Mvh
Vlatko Gicarevski
Andra Generationen
(spelade trumpet i lördags och hade en röd slips)

Eftersom han nämner mina arbetskamrater var jag självklart tvungen att maila ut kommentaren till samtliga. Men det skulle jag inte gjort…! I och med detta fick samtliga också reda på att jag har en blogg som de också genast hittade efter en sökning på nätet. Inte alls bra, nu kan jag ju inte snacka skit om dem här i bloggen 🙂

För er som är intresserade av köpa Andra Generationens nya platta finns den att köpa på cdon!

1615383.jpg

Update: Jag har fått ytterligare en kommentar från en av medlemmarna i Andra Generationen:

Hejsan Emelia
Kommer du till något av våra gig så kommer du att stå på gästlistan helt klart

ha det gött
Stevan
Andra Generationen

Det ser alltså ut som att jag får ta och boka in ett gig i min kalender!

Lämna en kommentar

Filed under Musik, Roligt

Kommentera

