Gossip Girl beroende

Förra tisdagen såg jag första avsnittet av Gossip Girl. Först tänkte jag inte se det alls, för jag tyckte jag hade bättre saker att göra, men jag bestämde mig för att sätta mig en stund framför tv’n. Efteråt var jag helt lyrisk, serien var ju så himla bra! Det var så skönt med en ny serie, är så himla trött på alla andra serier jag följer som är inte på typ 3:e säsongen… det blir lite tjatigt efter ett tag! Serien Gossip Girl kändes verkligen som att den var gjord för mig. Rikemansbarn, intriger, kärlek, falskhet och bitchigt beteende, bara massa saker som jag älskar 🙂

Tyvärr blev jag så beroende av serien att jag redan sett klart den, på mindre än en vecka. I och för sig så bestod första säsongen endast av 13 avsnitt, men ändå! Dock känner jag just nu att jag kanske skulle ha sparat lite på det, man vill ju liksom njuta så länge man kan… Och nu när manusförfattarna i USA strejkar så vet man ju aldrig när det kommer en ny säsong, inget finns klart i dag i alla fall… Hoppas verkligen att andra säsongen inte gör mig besviken, risken finns dock, har nog aldrig varit med om att en serie slutat sändas i tid! Tyvärr!

gossip-girl-image.jpg

3 kommentarer

Filed under Serier

3 responses to “Gossip Girl beroende

  1. Bästa serien nästan.. kan knappt vänta tills säsong 2 kommer.

  2. kim

    haha vet hur det känns 🙂
    själv har jag sett gossip girl sen den visades i USA.
    Säsong 2 kommer.
    Kollar du nått på Greek oxå?

  3. Tim

    Hejsan någon som vet när man kan ladda ner säsong 2? Gossssipgirl e såå sjukt bra =)

Kommentera

