Ikväll blir det Gossip Girls samt Plus

Det var riktigt länge sedan jag såg på tv. Sitter mestadels framför datorn, umgås, pluggar eller ser på film, aldrig på något program som går på tv. Men idag tänkte jag faktiskt slå mig ned i soffan och softa lite… Serien Gossip Girls drar igång ikväll på 5:an. En serie om några överklass ungdomar i USA producerad av Josh Schwartz, skaparen till O.C. Vet inte så mycket om serien mer än att den fått bra betyg, i alla fall i USA. Så jag ska ge den en chans. Därefter tänker jag titta lite på Plus på 1:an, ett program som alltid är lika roligt att se på.

gossip-girl.jpg

Update: Nu har jag sett första avsnittet av Gossip Girl och jag är FAST! Det var en serie helt i min smak, massa intriger och bitchiga tjejer. Kommer helt klart följas!

Lämna en kommentar

Filed under Tv

Kommentera

