Snabb leverans från Extrafilm!

Jag vill verkligen rekommendera er att beställa framkallning av foton, almanackor eller dylikt från Extrafilm, för de levererar riktigt snabbt! I tisdags kväll beställde jag en familjealmanacka åt mig och D och när jag kommer hem efter jobbet står den utanför min dörr, riktigt snabbt. Så snabbt att jag knappt kunde tro det var sant, det kallar jag service, de överträffade verkligen mina förväntningar, vilket man inte är van vid nu för tiden… Skönt att man blir positivt överraskad nån gång!

Almanackan blev riktigt bra. Hela almanackan är gjord på fotopapper så fotona blev i bra kvalité. Dock får man tänka på att man inte kan skriva med vanligt tuschpenna i den eftersom tusch inte fastnar, men en vattenfast tuschpenna går bra. Och en sådan ingick i min beställning helt utan kostnad och utan att jag visste om det, men i paketet tillsammans med almanackan låg pennan. Perfekt för då kunde jag direkt börja skriva i almanackan, också något som överträffade mina förväntningar. Jag ska framkalla lite digitalbilder till några ramar jag har snart och då kommer jag självklart att beställa fotona från Extrafilm! Det kanske är ett knep som Extrafilm har att alltid överträffa nya kunders förväntningar. Riktigt smart, för hade det varit lång leveranstid på almanackan hade jag troligtvis inte beställt något mer från dem… Istället har de nu fått en jätte nöjd kund som snart kommer lägga in en ny beställning, smart!

extrafilm-familjealmanacka.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Rekommenderas

Kommentera

