Ett Hermes armband vore inte helt fel…

Jag har på flera olika bloggar, flera gånger om, läst om Hermes armbandet, som det verkar som att alla vill ha. Till en början tyckte jag inte det var så speciellt, men desto fler gånger jag sett det, desto snyggare blir det. Jag skulle faktiskt inte alls ha något emot att äga ett, helst ett rött!

Armbandet finns i flera olika färger och kostar $455, ca. 3000 kr, inte helt prisvärt… Nu har det gått så långt att jag till och med besökte Hermes sajt för att se vart de har butiker i USA, borde ju rimligtvis vara billigare där, speciellt nu när dollarn är låg. Jag ska definitivt kolla om jag hittar ett armband under USA-resan, men jag är inte villig att betala mer än max 2000 och då ska det vara lika snyggt, om inte snyggare, i verkligheten!

hermes-enamel-bracelets.jpg

hermes-enamel-bracelets-black.jpg

8 kommentarer

Filed under Vill ha

8 responses to “Ett Hermes armband vore inte helt fel…

  1. Pingback: Göra klipp på USA-resan « Emelias värld

  2. Pingback: Varför köpte jag inte ett Hermès armband i USA? « Emelias värld

  3. Hermès är kvalitet. Om kvaliteten är hög så fr man betala efter. Därför ska man helst blunda för priset.

  4. Mika

    De finns å köpa på Hermes på NK stockholm pris för den smala 3900 och den bredare för 4100kr, svin fina och tidlösa 🙂

  5. Mervin

    ”Hermès är kvalitet. Om kvaliteten är hög så fr man betala efter. Därför ska man helst blunda för priset.”

    Men gud, betala 3000 kronor för ett armband av väldigt enkel design som inte ens är gjort av silver? Hermes är kvalitet, ja, men deras saker är inte värt priset de frågar efter. För 3000 kronor så går jag hellre till en riktig guldsmed, designar ett armband tillsammans med guldsmeden och får det gjort i silver!

  6. Mimmie

    Hej!
    Jag säljer ett rosa Hermés armband med silverdetaljer med kvitto, ask och allting kvar.
    Du får gärna kontakta mig för bilder!
    Jag bor i Stockholm och vill sälja detta billigt då storleken är fel för mig.

  7. Kolla brandsinfashion.com

    http://www.brandsinfashion.com

    Köpte ett par där för några veckor sedan, nöjd med både leverans och kvalitet.

Kommentera

