Ny hemsida samt vårnytt från Cult Design!

Mitt favoritmärke Cult Design har äntligen kommit med lite vårnytt! Den nya färgen för i år är rosa, inte direkt en favoritfärg, men jag kommer troligtvis satsa på några enstaka detaljer som matchar med min övriga inredning. Rosa passar bra tillsammans med turkost som jag har i köket samt med grönt som jag har i vardagsrummet. Rosa är en ”vårig” färg som piffar upp rummet, även om bara en enda liten detalj är rosa. Nytt för våren är också att man kan få delarna i kubserien i svart, förut fanns det t ex inte möjlighet att få en svart kopp för tanborsten, men nu finns den möjligheten. Svart och vitt är dessutom riktigt snyggt tillsammans!

rosa.jpg

rosa2.jpg

kubserien-nu-aven-i-svartt.jpg

Till vissa vaser och krukor har Cult Design kommit med en smart detalj. Ett lock med hål i som gör att växterna man placerar i krukan står rakt, riktigt smart idé! Pausserien har också fått några tillskott, nämligen en brödkorg samt en hushållspappershållare, båda riktigt snygga. Till alla er som gillar variation, krukor från Cult Design och ljus, säger jag bara grattis! Cult Design har nämligen kommit med en smart detalj vid namn Flame som förvandlar krukan till en oljelampa, både snyggt och smart!

variation-2.jpg

variation.jpg

variation-4.jpg

variation-3.jpg

varnyheter_1199714482.jpg

flame_blogg_1199807234.jpg

Ni som har barn kan verkligen skatta er lyckliga! Cult Design har nämligen kommit med en barnkollektion, när jag såg den skulle jag verkligen inte ha något emot att ha barn! Massa gulliga saker, allt från coola och snygga krukor till sparbössor, fotoramar och napphållare.

my-mini.jpg

my-mini-2.jpg

my-mini-3.jpg

my-mini-4.jpg

my-mini-5.jpg

Kan knappt vänta tills butikerna börjar få in Cult Designs vårnyheter, då blir det handla av! Jag har för vana att nästan alltid handla presenter från Cult Design när jag blir bortbjuden eller när någon fyller år, dock inte till barn, men nu kommer det bli ändring på detta! Tänkt vad fina alla barnrum kommer bli!

Ni som inte besökt Cult Designs hemsida på ett tag måste verkligen göra det! De har nämligen fräschat upp den rejält. Den såg bra ut förut, men nu ser den riktigt bra ut samt väldigt fräsch! Nytt är också att man på hemsidan kan designa sin egen kombination av kub-serien. Man väljer bricka, vilka delar som ska stå på den samt i vilken miljö. Nu väntar jag bara på att detta ska bli möjligt även för delar ur andra serier!

 Bilderna kommer från Cult Design såklart!

1 kommentar

Filed under Inredning

One response to “Ny hemsida samt vårnytt från Cult Design!

Kommentera

