Val av julklappar från jobbet

Som jag skrivit tidigare fick jag och mina arbetskamrater ett presentkort från Delicard i julklapp. Detta presentkort gav oss möjligheten att välja två delikatess- och/eller designgåvor som fanns presenterade i presentkortet eller på Delicards sajt. Det fanns så många bra saker att välja mellan att jag inte kunde bestämma mig, inte förrän nu. Till slut valde jag en kockkniv från Hackman samt en gjutjärnspanna från Gense. Två saker som jag verkligen behöver. Och det var just det jag tyckte var så bra med julklappen, att var och en fick välja två saker de ville ha. Då kan man ta något som man verkligen behöver istället för att man bara får nått som hälften inte ens vill ha.

 kockkniv-fran-hackman.jpg

gense-gjutjarnspanna.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Jul, Presenter

Kommentera

