Egotrippade människor går fetbort!

Det finns så mycket egotrippade människor där ute, människor som bara bryr sig om sig själva, som bara gillar att prata om sig själv och i princip inte tycker om någon annan än sig själv. Jag är så himla less på dessa människor som aldrig kan lyssna på vad någon annan har att säga utan att avbryta och börja prata om sig själv istället. Som om det inte existerar någon annan än dem själva, det är så himla egoistiskt! Jag tycker synd om människor som är sådana, de är så inne i sitt eget liv att de inte ens märker att de bara bryr sig om sig själva. Men får de själv säga det så är de ju alltid världsbäst… Min erfarenhet av dessa personer är att de också är riktiga besserwissers, de är helt enkelt så självcentrerade att de alltid tror att de själva har rätt och är bäst på allt. Jag tål verkligen inte egotrippade människor, kan de inte bara inse att det finns annat att diskutera än olika saker de sagt eller gjort, någon gång kan de väl för en gångs skull lyssna på vad någon annan har att säga! Jag försöker själv vara så långt ifrån egotrippade det bara går, försöker vara en bra lyssnare och tänka på att inte avbryta när någon annan berättar något om sig själv (Detta gäller dock inte om jag pratar med en egotrippad idiot, då avbryter jag utan att skämmas!), allt för att vara så långt ifrån egotrippad och självcentrerad det bara går. Jag vill verkligen inte vara en av dessa människor som snart kommer stå där helt ensam, för även de människor som står dem nära kommer till slut att inse att personen i fråga inte bryr sig om någon annan än sig själv.

Skönt att få bli av med min aggression! Jag har endast en sak att säga till dessa människor, FUCK OFF!

1 kommentar

Filed under Jobbiga människor

One response to “Egotrippade människor går fetbort!

  1. egon

    Hej Emilia,

    Nu har jag läst din blogg ordentligt och aldrig har jag läst nåt sånt egotrippat och fattigt som detta, det hela handlar ju bara om hur mycket du älskar ditt och datt som du vill köpa eller tycker att andra ska inhandla. Hur intressant är det egentligen, har du inget bättre att prata om – i Emilias värld verkar konsumtion vara det största livet innehåller? Men tack för ett gott skratt, det var dagens humor detta. Nu ska jag sprida glädjen till andra vänner. Kanske borde du ta dig en titt på din egotrippade blogg med alla dina egotrippade sexbilder och tänka lite innan du skriver Fuck off till alla dessa egotrippade människor du så mycket ogillar.
    Ha de gött i Degerfors
    egon

Kommentera

