Resa bokad till Miami, Florida!!!

Idag har jag bokad en resa till Miami, Florida för mig, familjen och D. Eftersom pappa fyllde 50 år dagen före julafton har vi bestämt oss för att åka på en resa tillsammans, valet föll på Miami, Florida. Den 3:e juni bär det iväg och det ska bli så härligt! Jag har varit i Florida förut, dock ej i Miami utan i Orlando. Men denna gång är det Miami som gäller. Vi har endast bokat flygbiljett än så länge, så vart vi ska bo är ännu inte bestämt, men det löser sig! Det lutar åt att det blir en vecka på Miami Beach och en vecka i Fort Lauderdale. Vi kommer självklart också att åka ut till Key West. Efter två veckor åker familjen hem, men jag och D stannar ytterligare en vecka. Då ska vi utforska Florida på egen hand. Vi kommer troligtvis att åka till Orlanda och bo där några nätter och givetvis besöka Disney World, Universal Studios, Sea World mm.

Självklart kommer jag försöka hinna med lite shopping också, men det borde inte vara några problem när man ska vara där i 3 veckor! Nu gäller det bara att börja spara pengar, tur att dollarn är låg! Får hoppas den fortsätter vara det också!

Jag ser verkligen fram emot resan, det ska bli så härligt att komma bort i 3 hela veckor och glömma vardagen för en stund. Det är över 4 månader kvar, men jag längtar redan. Här kommer några härliga bilder från Florida.

flombe.jpg

flombe_8.jpg

flombe_9.jpg

flombe_40.jpg

flombe_41.jpg

flombe_42.jpg

2 kommentarer

Filed under Resa

2 responses to “Resa bokad till Miami, Florida!!!

  1. Pingback: Stockholm till helgen! « Emelias värld

  2. Pingback: Göra klipp på USA-resan « Emelias värld

Kommentera

