Varm Abercrombie tröja för att slippa frysa på jobbet!

När jag var i Göteborg för någon vecka sedan köpte jag en Abercrombie & Fitch tröja av D’s systers pojkvän. Han hade beställt flera på nätet och de var snygga, sköna och riktigt varma, det var jätte tjockt skönt foder i dem. Märket Abercrombie & Fitch är tydligen ganska stort i USA och när jag kollade in deras sajt hade de en hel del snyggt!

Tröjan är perfekt för mig som fryser i princip hela tiden! Speciellt på jobbet där det är riktigt kallt, har flera gånger fått tagit på mig jacka under arbetstid och jobbat i den. Men nu behövs inte det längre när jag har Abercrombie tröjan. Hade med den till jobbet en dag och satte på mig den så fort jag frös och då blev jag genast varm. Har haft den liggandes där sen dess som säkerhetsåtgärd.

abercrombiefitch.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Jobb, Kläder

Kommentera

