Shopping av träningskläder i Göteborg

Idag tog jag tåget till Göteborg. D mötte mig med bilen på tågstation och sedan drog vi vidare till Backaplan för att handla lite dricka samt titta efter handdukar på Hemtex, vi passade även på att äta lunch på Burger King. Därefter drog vi vidare till en ganska nyöppnat sport outlet som Stadium öppnat i Eriksbergs köpcentrum på Hisingen. Dit skulle vi aldrig ha åkt med tanke på att jag redan börjat få dåligt ställt…. Jag hittade nämligen massa träningskläder till bra priser. Jag hittade ett turkost Nike linne som jag tittat på hela hösten men tyckt varit för dyrt eftersom det kostade typ 499 kr och det betalar jag inte för ett linne, nu fick jag istället betala 199 kr för det, ett mycket bättre pris. Hittade även ett par träningsbyxor som jag också velat ha, nu för 299 kr istället för 600, också ett bra pris. Köpte även en turkos t-shirt för 299 kr (ord. pris 449 kr) samt en Soc top för 99 kr (ord. pris 199 kr). Jag behövde verkligen nya träningskläder, så jag var helnöjd. Helt klart en butik jag kommer besöka varje gång jag är i Göteborg!

Detta shoppade jag: (Linnen hittade jag inte bild på, på nätet, men det liknar det turkosa nedan… toppen var inte rosa utan turkos, men hittade inte en sådan heller på nätet…).

 nike-studio-top.jpg

fit-dance-woven-pants.jpgfit-dance-woven-pants-back.jpg

nike-yoga-tee.jpeg

soc-sports-bra.jpeg

Mina favoritfärger just nu är helt klart turkos och nougat, köpte handdukar i dessa färger samt träningskläder i de färgerna, riktigt snyggt tillsammans!

Lämna en kommentar

Filed under Shopping, Träning

Kommentera

