Fördjävlig när jag är avundsjuk!

Jag är en riktigt hemsk människa när jag är avundsjuk, det erkänner jag faktiskt. Varje gång jag är avundsjuk har jag en tendens att tracka ned på den person jag är avundsjuk på. Istället för att glädjas med personen ställer jag istället konstiga frågor och säger dåliga saker om det som personen köpt eller gjort. Tyvärr tänker jag aldrig på detta när jag befinner mig mitt i en situation när jag är avundsjuk utan då är jag istället värsta bitchen, och sedan mår jag jätte dåligt efteråt… Försöker verkligen bättra mig, men det är svårt, jag blir så himla lätt avundsjuk. Varför vet jag inte. Jag har ju i princip nästan allt jag vill ha. Men det är väl så att desto mer man har desto mer vill man ha, sjukt men sant! Avundsjuka är helt klart den värsta sjukdomen!

Lämna en kommentar

Filed under Jobbigt, Störande

Kommentera

