Family Living – en riktigt bra tidning!

Härom dagen när jag var iväg och handlade köpte jag tidningen Family Living. Jag har aldrig tidigare köpt den tidningen, men har läst den hos andra och alltid tyckt att det är en riktigt bra tidning! Massa olika inredningstips och tips på roliga sajter att besöka. Det nummret som är ute nu är dessutom en resespecial, så jag har fått massa tips på olika platser och hotell att besöka runt om i världen. Tidningen riktar sig nog egentligen inte till min åldersgrupp utan mer till äldre kvinnor som skaffat familj, men det struntar jag i, jag gillar tidningen oavsett. Låg och läste den i flera timmar igår kväll och tänker fortsätta läsa den ikväll när jag går och lägger mig, längtar faktiskt efter att få krypa ned i sängen och läsa tidningen. Funderar starkt på att teckan en prenumeration av tidningen, prenumererar hellre på den än på Veckorevyn som jag inte tänker förnya prenumerationen på när den går ut!

familyliving.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Tidningar

Kommentera

