Cult Design – Kan nu köpas på nätet!

Äntligen kan man köpa mitt favoritmärke Cult Designnätet! Flera gånger har det hänt att jag sett något på deras sajt som jag velat ha men inte hittat i butik, men nu kan man alltså beställa det från Mias Online, de har i stort sett hela Cult Designs sortiment, vilket ju är lysande! På sajten kan man köpa produkterna löst eller i färdiga kit, vilket ju är perfekt om man ska ge bort i present! Jag kommer besöka sajten flera gånger i veckan!

Jag har faktiskt fått flera Cult Design saker i inflyttningspresent, vilket passar mig alldeles utmärkt! Av D’s mamma fick jag och D två jätte söta tomtar från Cult Design, av familjen fick jag en manschett med tomte och paket på från Cult Design och från min mosters familj fick jag en svart kruka från Cult Design med en blomma i. Den vita krukan med magnet och svart växt i fick jag av mormor när jag fyllde år.

cultdesigntomtar.jpg

cultdesignjulmanchett.jpg

cultdesignkruka.jpg

1 kommentar

Filed under Inredning, Roliga siter, Shopping

One response to “Cult Design – Kan nu köpas på nätet!

  1. Gillar Du Cult design och andra fina saker är Du hjärtligt välkommen att titta in i vår webbutik.
    Vi har stort sortiment av Cult!
    Hälsningar Fröken Fräken.se

Kommentera

