Besök och presenter!

Idag fick jag besök flera gånger! Först kom min moster och man, min kusin och kille samt mormor och morfar. De ville se hur jag bodde, jag tror det tyckte det var fint… Av min moster med familj fick jag en hyacint i vas med kanelstång och mossa, perfekt att ha nu till julen! Av mormor och morfar fick jag ett jätte snyggt och coolt hjärta att hänga i fönstret i juletider. Kul att ha nått som ingen annan har, har inte sett det förut som jag gjort med stjärnorna på fot som man har i fönstret, i nästan varenda fönster jag tittar i ser jag en av dessa stjärnor, inte alls kul att ha dem då, jag ångrar faktiskt att jag köpte de två stjärnor jag köpte… Men nu har jag i alla fall något som är lite annorlunda!

hyasint-av-nordh.jpg

herstal-hjarta.jpg

stjarna-mormor-och-morfar-i.jpg

Senare på kvällen kom flera av mina andra kusiner på besök tillsammans med pojkvänner, de kollade hur jag bodde samt spelade lite Guitar Hero III. Kul med besök!

I eftermiddags träffade jag även familjen. Min mamma hade bakat lussekatter så jag och D åkte dit och moffade, det var riktigt gott! Älskar min mamma längder med saffran, de är så himla saftiga och goda, inte som lussekatterna man köper som oftast är torra.

Lämna en kommentar

Filed under Händelser, Presenter

Kommentera

