Provspelat Singstar till Playstation 3!

Imorgon släpps Singstar till Playstation 3, men redan idag fick jag det levererat och har därför precis provspelat det!

Fick meddelande om att cdon levererat spelat igår kväll och eftersom paketet är ganska stort var väl meningen att det skulle lämnas på ett uthämtningsställe och att jag skulle få en avi hem i brevlådan imorgon när spelet släpps. Men jag hade beställt spelet hem till mina föräldrar och brevbäraren hade lagt kartongen med spelet och mikrofonerna på trappan, vilket absolut inte gjorde mig nått! Det är riktigt bra och smidigt att förboka spel på cdon, man får dem alltid senast på dagen spelet släpps, de har dessutom bra priser och bra kundtjänst, jag beställer alltid spel och böcker därifrån och ibland även filmer.

Jag blev lite besviken över att inte mikrofonerna var trådlösa för det var ju gitarren till Guitar Hero III, men vad jag fattat det som kommer det att släppas trådlösa mikrofoner, fast inte ännu. Spelets menysystem var riktigt snyggt liksom upplägget, dock var inte låtarna några höjdarlåtar, jag blev faktiskt lite besviken. Har inte provat att koppla upp mig mot singstar store ännu, där man tydligen ska kunna köpa låtar för en liten slant, men där kanske låtutbudet är bättre. Jag hoppas dock att de trots detta kommer släppa nya låtar på skiva, jag gillar att ha skivorna, då försvinner inte låtarna om hårddisken kraschar! Jag provsjöng några låtar men det gick inte så bra eftersom jag i princip inte kunde texten till någon av låtarna, jag var dessutom själv vilket inte är speciellt kul när man kör singstar, får prova igen till helgen tillsammans med någon annan! Jag är i alla fall nöjd med mitt köp!

singstarinkmics.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Spel, Tekniska prylar

Kommentera

